Termeni și condiții

 

Magazinul online BRENET este administrat de compania S.C. Brenet Distribution S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J05/1663/2011, având C.U.I. 29112045, atribut fiscal RO, C.I.F. RO29112045, capital social 200 Lei, sediul social în Oradea, str. Episcop Ioan Suciu nr.14, ap.4, România, telefon 0723.850515, și contul bancar cu IBAN RO51BTRL00501202E48933XX deschis la BANCA TRANSILVANIA Sucursala ORADEA.

Vă recomandăm să citiţi acest document cu atenție. Folosind BRENET prin plasarea unei comenzi electronice, vizitatorul online (denumit în continuare Cumpărător) își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract). Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul BRENET și pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.

Acest Contract poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.

1. PROCESAREA COMENZILOR

BRENET nu condiționează plasarea și acceptarea comenzilor de depășirea valorii vreunui plafon minim.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online BRENET, Cumpărătorul își exprimă acordul cu metoda de comunicare electronică prin intermediul e-mail-ului. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui e-mail automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin e-mail sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, și implicit nu semnifică încheierea contractului la distanță.

Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice prin e-mail Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin e-mail a acceptării comenzii de către Vânzător către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Mesajul comenzii acceptate reprezintă anexă la Contract.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

În cazul produselor cu status “în stoc furnizor”, acceptarea comenzii Cumpărătorului de către Vânzator și implicit încheierea Contractului la distanță se va face numai după confirmarea dată de Vânzător către Cumpărător că produsul respectiv este disponibil la Furnizorul/Producătorul de la care se aprovizionează Vânzătorul. Confirmarea va fi transmisă prin e-mail pe adresa Cumpărătorului.

Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui e-mail către brenet@brenet.ro

2. FACTURAREA COMENZILOR

Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

3. PREŢURILE ŞI INFORMAŢIILE DESPRE PRODUSE

Toate prețurile prezentate în cadrul magazinului online BRENET includ TVA (20%) și Timbrul Verde. Prețurile nu includ costurile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului.

Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.

Conținutul site-ului (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcătuit în colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației. Din acest motiv, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online BRENET cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

4. PLATA

Produsele comandate din magazinul online BRENET pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata în avans în cazul produselor aprovizionate de BRENET pe baza comenzii Cumpărătorului. În acest caz, aprovizionarea și livrarea vor fi efectuate numai în urma înregistrării plății complete a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:
- Prin intermediul cardurilor bancare, online;
- Cu numerar, prin intermediul curierului;
- Prin ordin de plată.

În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmata de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate oferite de platforma 3D Secure. Nicio informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vânzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului numele de pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura. Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Pentru plățile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumpărătorului.

5. LIVRAREA COMENZILOR

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României.

Comenzile acceptate vor fi livrate în mod normal în 24 de ore sau în maxim 48 de ore, în funcție de locul de depozitare a produselor.

Data livrării se va calcula după cum urmează:
- de la momentul recepționării în contul Vânzătorului a plății integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar;
- de la momentul acceptării comenzii de către Vânzător pentru plata la livrare sau plata cu card.

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la comenzi@Brenet.ro, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului sumele aferente încasate în avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul va încerca stabilirea unui nou termen de onorare a comenzii, de maxim 3 zile lucrătoare.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumpărătorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la brenet@brenet.ro.

Sesizările referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului. Orice reclamaţie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt nule și nu pot fi luate în considerare.

6. GARANŢIE

Produsele cumpărăte prin intermediul site-ului BRENET sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.

Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vânzător, acesta garantează Cumpărătorul împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 24 luni de la data emiterii facturii de vânzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Vânzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online BRENET respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.

7. RENUNŢAREA LA CUMPĂRARE

Cumpărătorul poate renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online BRENET, în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislației în vigoare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului nu trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de consum.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online Brenet și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

Produsele aprovizionate pe baza comenzii Cumpărătorului fac obiectul unui contract separat și nu vor putea fi returnate.

În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului, se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 30 de zile, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii.

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email brenet@brenet.ro. Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru recepția mărfii, ID-ul tichetului de retur procesat, etc).

8. RETURNAREA PRODUSELOR

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online BRENET în urmatoarele situaţii:

- Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site
- Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător
- Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)

În urma procesării cererii, Vânzătorul îi va transmite Cumpărătorului un e-mail prin care îl va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor şi numărul de înregistrare a returului (ID-ul tichetului de retur procesat). Cumpărătorul trebuie să menţioneze obligatoriu acest număr şi cauza returului într-un mod cât mai vizibil pe coletul produselor.

De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa de mai jos:
BRENET DISTRIBUTION SRL
Str. Episcop Ioan Suciu, nr.14, ap.4, Oradea, Bihor
Cod Poştal 410468
Telefon 0723.850.515

Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător.

Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta Brenet, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.

Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător

În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă - ridicarea de la sediul Vânzătorului sau recepţia prin curier – Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

9. FORŢA MAJORĂ ŞI LITIGIILE

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii române.

Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vânzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, apeland la numarul 0723.850.515, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.

 

Acasă | Despre noi | Transport si plata | Garantie | Termeni și condiții | ANPC | Contact
Preturile afisate pe acest site includ TVA.
Toate drepturile rezervate S.C. BRENET DISTRIBUTION S.R.L. © 2010 - 2013
Nr. R.C.: J05/1663/2011, C.U.I.: RO29112045
Viziteaza magazinul Brenet.ro pe ShopMania

Panel Tool

Reset